• Najbolji izbor za kompaniju!
    Najbolji izbor za kompaniju!

    Ubrzajte i olakšajte komunikaciju sa uređajima oko sebe.

  • Odaberite najbolju opciju za sebe!
    Odaberite najbolju opciju za sebe!

    Unapredite pozivne centre do neviđenog nivoa.

  • Let's get work together.
    Hajde da radimo zajedno!

    Glasom upravljajte omiljenim aplikacijama.

  • Najbolji izbor za kompaniju!
    Najbolji izbor za kompaniju!

    Obavljajte poslove i kada vam to oči i ruke ne dozvoljavaju.

  • Let's get work together.
    Hajde da radimo zajedno!

    Budućnost je počela i kod nas. Budite deo nje.

Glavni ciljevi i aktivnost

  • Razvoj visoko kvalitetnog fleksibilnog  sintetizatora govora na osnovu teksta (TTS)
  • Razvoj automatskog prepoznavanja govora (ASR) na velikim rečnicima
  • Istraživanje i razvoj prepoznavanja emocija u govoru
  • Razvoj sistema za konverziju govora
  • Primene razvijenih govornih tehnologija u zemljama zapadnog Balkana:
    • u multimodalnim sistemima za dijalog čovek-mašina (interaktivni govorni sistemi, pametni telefoni, pametne kuće,...)
    • u aplikacijama kao što su: čitanje teksta, diktiranje teksta, transkripcija govora
    • kao asistivne tehnologije: pomagala za osobe sa oštećenjem vida, govora ili sluha.

Najvažniji inovativni rezultati

AlfaNum je razvio ASR za male i srednje rečnike (AlfaNumASR), kao i veoma kvalitetan TTS za srpski, hrvatski, crnogorski i makedonski jezik (AlfaNumTTS).


Vredni govorni i jezički resursi za srpski i srodne južnoslovenske jezike su kreirani u okviru nekoliko projekata u poslednjoj deceniji. Pored tih resursa, određeni ekspertski sistemi i sistemi za mašinsko učenje, kao i odgovarajući matematički modeli, razvijeni su i primenjeni u prvim proizvodima na bazi govornih tehnologija u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji - to su države u kojima se dominantno govore srodni južnoslovenski jezici. Na primer, mnogi web sajtovi pomoću AlfaNum TTS sintetizatora govora na osnovu teksta omogućuju posetiocima da preko računara ili pametnog telefona preslušavaju napisane vesti (nekoliko javnih medijskih servisa RTS, RTV), eUprava RS, Vlada RS, PIO Fond RS, Ministarstvo za finansije RS i td. AlfaNumov TTS sintetizator koristi i Rea digitalni asistent Raiffeisen banke a.d. Beograd kao i prvi glasovni asistent na srpskom jeziku grčke kompanije MLS Innovation Inc. Na stotine licenci TTS-a podižu funkcionalnost u mnogim kontakt centrima od kojih je najveći u Talekomu a.d.


Više od deset godina slepi i slabovidi korisnici računara mogu da čuju bilo koji tekst prikazan na ekranu pomoću softvera anReader, zasnovanog na AlfaNumTTS-u, a sada im je dostupna i aplikacija koja koristi TTS na Android OS.


AlfaNumASR i AlfaNumTTS komponente omogućile su korišćenje osnovnih funkcionalnosti sintetizovanja (generisanja) govora i prepoznavanja (razumevanja) govora na srpskom. Veoma važan je i projekat koji je obuhvatio razvoj sistema za automatsko prepoznavanje govora ASR za diktiranje medicinskih nalaza za potrebe PIO Fonda, u cilju unapređenja rada lekara veštaka koji je završen 2020. godine.


Dalji razvoj prepoznavanja kontinualnog govora iz velikih rečnika, kao i naprednijeg i fleksibilnijeg sintetizatora govora, bazira se na pomenutim govornim i jezičkim resursima. Unapređene govorne tehnologije omogućiće znatno širu primenu kao i očuvanje srpskog i srodnih jezika u novom domenu govorne komunikacije – između čoveka i mašina.

Citaj mi

 

Audiomemo registrofon sistem može povećati sigurnost i efikasnost poslovanja, a svoju primenu je našao u:

AlfaNum preporučuje Audiomemo registrofon, sistem za snimanje telefonskih razgovora, kompanijama koje žele da svedu na najmanju meru rizik od mogućih neprijatnosti koje postoje kada nema čvrstog dokaza o vođenom telefonskom razgovoru. Tu se pre svega misli na rizike povezane sa lažnim pozivima, poslovnim transakcijama zasnovanim na glasovnoj komunikaciji, kao i pritužbama korisnika.

Snimanje telefonskih razgovora daje mogućnost kontrole u svakodnevnom poslovanju, jer se praćenjem komunikacije sa korisnicima može oceniti kvalitet usluge koju kompanije pružaju klijentima i izbeći problemi koji su nekada izazvani prenošenjem netačnih informacija. Na taj način značajno se poboljšava profitabilnost kompanije. Mogućnosti snimanja telefonskih razgovora mogu biti u rasponu od svega par lokala, pa do kompletne kompanijske mreže sa stotinama telefona, radio stanica, mikrofona.

 

Pozivni centri

Pozivni centri predstavljaju efikasan način komunikacije za sva preduzeća koja žele potpun multimedijalni kontakt sa klijentima. Prednosti pozivnih centara koji koriste Audiomemo registrofon sistem su višestruke. Obezbeđena je kontrola kvaliteta realizovanih razgovora, u cilju poboljšanja rada agenata. Nadzor uživo je funkcionalnost pri kojoj supervizori imaju mogućnost nadgledanja poziva, koristeći sigurnosne dozvole na više nivoa pristupa. Mogućnost snimanja na više lokacija, pri čemu se svi snimci čuvaju u jedinstvenoj centralizovanoj bazi podataka čini ovaj sistem pouzdanim. Pristup sa udaljenih lokacija centralnoj bazi snimljenog materijala omogućava lakšu pretragu. U raznim analizama postoji mogućnost kreiranja i čuvanja izveštaja u zavisnosti od potreba korisnika. Obuka korisnika za rad sa sistemom je jednostavna i može se održati u kratkom vremenskom periodu.

Pozivni centri su našli svoju primenu u telemarketingu, u kompanijama koje pružaju tehničku podršku korisnicima njihovih proizvoda i usluga, informativnim i zabavnim servisima, bankama i osiguravajućim društvima, državnim službama kao što je Nacionalna služba za zapošljavanje građana, uprava prihoda i MUP.

Finansijske institucije

Finansijske institucije koriste audiomemo registrofon sistem u cilju poboljšanja kvaliteta usluga koje nude svojim klijentima. Među njima su najzastupljenije banke i osiguravajuća društva, brokerske kuće, berze.

Specifične prednosti koje ovim institucijama pruža naš sistem su nadgledanje uživo, pri čemu supervizori imaju mogućnost praćenja poziva, koristeći sigurnosne dozvole na više nivoa pristupa. Sačuvani snimci razgovora omogućavaju lakše rešavanje eventualnih sudskih sporova kao i verifikaciju snimanja razgovora od strane nezavisnih revizora.

Vladine institucije

Bezbednost poslovanja Vladinih organizacija je razlog zbog čega Audiomemo registrofon sistem dobija značajnu primenu u njihovom radu. Usled pojačane regulative, Vladine agencije su u obavezi da imaju pouzdan sistem za beleženje telefonskih razgovora u skladu sa važećim zakonskim propisima. On omogućava lak pristup svim zabeleženim razgovorima, čija pretraga je moguća po zadatim parametrima, a jedna od važnih osobina sistema je puna redundantnost ostvarena putem RAID tehnologije. Daljinski pristup zabeleženim razgovorima je funkcionalnost koja se često koristi. Sistem zvučnih i vizuelnih alarma obezbeđuje kontinuitet u radu.

Vladine organizacije koje koriste Audiomemo registrofon sistem su državne ustanove, policija i vojska.

Hitne službe

Audiomemo registrofon sistem našao je svoju primenu u sektoru javne zaštite u kome je pouzdanost neophodna. Kao veoma stabilan sistem, on ne zahteva posebno održavanje i omogućuje kontinuirano snimanje. Otpornost na greške u radu i visoka pouzdanost obezbeđuju neprekidnu komunikaciju građana i službi. Lak i brz pristup svim zabeleženim pozivima je i u ovim službama veoma važan. Sistem takođe pomaže i dispečeru da ostvari bolju efikasnost. Pored već pomenutih osobina sistema ovde ističemo mogućnost integracije sa postojećim bazama podataka.

Sektor javne zaštite čine urgentni centri i domovi zdravlja, vatrogasne službe, agencije za bezbednost.

Ostale primene

Pored gore nabrojanih oblasti primena, Audiomemo registrofon sistem se kao sveobuhvatno rešenje za snimanje razgovora, tipa „ključ u ruke“ koristi i u  preduzećima koja pripadaju različitim privrednim delatnostima. To mogu biti kako proizvodne tako i neproizvodne delatnosti.

 

Govor

Govor predstavlja osnovni način komunikacije među ljudima.

Govorom čovek prenosi svoje misli i osećanja drugim ljudima na daleko složeniji način nego što to čini ijedna druga životinjska vrsta pa je zato i njegov vokalni aparat najsloženiji...

Pročitajte više

ASR

Automatic Speech Recognition

Automatsko prepoznavanje govora (ASR) spada u najveće tehničke izazove savremenog doba i već više od pola veka zaokuplja pažnju istraživača širom sveta...

Pročitajte više

TTS

Text-to-Speech Synthesis

Sinteza govora na osnovu teksta (TTS) je najstarija govorna tehnologija, i njeni počeci sežu još u 18. vek, kada su se pojavile prve "mašine koje govore"...

Pročitajte više

TTS Demonstracija

TTS demonstracija

ASR Demonstracija

ASR demonstracija


AlfaNum d.o.o.

Krajiška 41, 21132 Petrovaradin

Prodaja: +381 64 0550184
Podrška TTS: +381 66 8095758
Podrška ASR: +381 66 8096324
Administracija: +381 66 8094467