• Najbolji izbor za kompaniju!
    Najbolji izbor za kompaniju!

    Ubrzajte i olakšajte komunikaciju sa uređajima oko sebe.

  • Odaberite najbolju opciju za sebe!
    Odaberite najbolju opciju za sebe!

    Unapredite pozivne centre do neviđenog nivoa.

  • Let's get work together.
    Hajde da radimo zajedno!

    Glasom upravljajte omiljenim aplikacijama.

  • Najbolji izbor za kompaniju!
    Najbolji izbor za kompaniju!

    Obavljajte poslove i kada vam to oči i ruke ne dozvoljavaju.

  • Let's get work together.
    Hajde da radimo zajedno!

    Budućnost je počela i kod nas. Budite deo nje.

Glavni ciljevi i aktivnost

  • Razvoj visoko kvalitetnog fleksibilnog  sintetizatora govora na osnovu teksta (TTS)
  • Razvoj automatskog prepoznavanja govora (ASR) na velikim rečnicima
  • Istraživanje i razvoj prepoznavanja emocija u govoru
  • Razvoj sistema za konverziju govora
  • Primene razvijenih govornih tehnologija u zemljama zapadnog Balkana:
    • u multimodalnim sistemima za dijalog čovek-mašina (interaktivni govorni sistemi, pametni telefoni, pametne kuće,...)
    • u aplikacijama kao što su: čitanje teksta, diktiranje teksta, transkripcija govora
    • kao asistivne tehnologije: pomagala za osobe sa oštećenjem vida, govora ili sluha.

Najvažniji inovativni rezultati

AlfaNum je razvio ASR za male i srednje rečnike (AlfaNumASR), kao i veoma kvalitetan TTS za srpski, hrvatski, crnogorski i makedonski jezik (AlfaNumTTS).


Vredni govorni i jezički resursi za srpski i srodne južnoslovenske jezike su kreirani u okviru nekoliko projekata u poslednjoj deceniji. Pored tih resursa, određeni ekspertski sistemi i sistemi za mašinsko učenje, kao i odgovarajući matematički modeli, razvijeni su i primenjeni u prvim proizvodima na bazi govornih tehnologija u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji - to su države u kojima se dominantno govore srodni južnoslovenski jezici. Na primer, mnogi web sajtovi pomoću AlfaNum TTS sintetizatora govora na osnovu teksta omogućuju posetiocima da preko računara ili pametnog telefona preslušavaju napisane vesti (nekoliko javnih medijskih servisa RTS, RTV), eUprava RS, Vlada RS, PIO Fond RS, Ministarstvo za finansije RS i td. AlfaNumov TTS sintetizator koristi i Rea digitalni asistent Raiffeisen banke a.d. Beograd kao i prvi glasovni asistent na srpskom jeziku grčke kompanije MLS Innovation Inc. Na stotine licenci TTS-a podižu funkcionalnost u mnogim kontakt centrima od kojih je najveći u Talekomu a.d.


Više od deset godina slepi i slabovidi korisnici računara mogu da čuju bilo koji tekst prikazan na ekranu pomoću softvera anReader, zasnovanog na AlfaNumTTS-u, a sada im je dostupna i aplikacija koja koristi TTS na Android OS.


AlfaNumASR i AlfaNumTTS komponente omogućile su korišćenje osnovnih funkcionalnosti sintetizovanja (generisanja) govora i prepoznavanja (razumevanja) govora na srpskom. Veoma važan je i projekat koji je obuhvatio razvoj sistema za automatsko prepoznavanje govora ASR za diktiranje medicinskih nalaza za potrebe PIO Fonda, u cilju unapređenja rada lekara veštaka koji je završen 2020. godine.


Dalji razvoj prepoznavanja kontinualnog govora iz velikih rečnika, kao i naprednijeg i fleksibilnijeg sintetizatora govora, bazira se na pomenutim govornim i jezičkim resursima. Unapređene govorne tehnologije omogućiće znatno širu primenu kao i očuvanje srpskog i srodnih jezika u novom domenu govorne komunikacije – između čoveka i mašina.

Citaj mi

 

VoiceDial je sistem koji uspešno zamenjuje telefonskog operatera na centrali. U pitanju je potpuno automatizovani sistem koji u komunikaciji sa postojećom telefonskom centralom vrši transfer poziva na odgovarajući lokal unutar organizacije ili ka okruženju. Može biti korišćen i od strane zaposlenih u organizaciji, ali i od spoljnih pozivalaca.

Korisnik sistema (zaposleni, spoljni pozivalac) koristeći svoj telefonski aparat poziva određeni predefinisani broj, na primer 99, nakon čega mu se javlja govorni automat sa pitanjem koji lokal, odeljenje ili osoba mu treba. Po izgovaranju odgovarajućeg imena ili broja korisnik se preusmerava na taj lokal.

Ukoliko, eventualno, postoji nedoumica između nekoliko lokala, sistem korisniku nudi alternative: nudi alternative, npr: "Pritisnite 1 za Petra Perića ili 2 za Petra Pevića".

Sve informacije o vezama između imena i brojeva telefona čuvaju se u internoj bazi podataka.

Mogućnosti:

  • Integracija sa PBX-om – Voice Dial sistem se može postaviti kao lokal na bilo koju postojeću telefonsku centralu.
  • Uvoz kontakata iz postojećih adresara – Sistem omogućuje unošenje svih kontakata u firmi na elegantan način, uvoženjem postojećeg imenika.
  • Personalizacija imenika – Svaki zaposleni može da dodaje svoje lične kontakte. Za svaki kontakt može se uneti više brojeva telefona (fiksni, mobilni, privatni). To se može uraditi na više načina: uvozom kontakata iz svog Outlook-a, mobilnog telefona ili iz fajla sa kontaktima dobijenog na neki treći način. Naravno, postoji i opcija ručnog dodavanja kontakta.
  • Razlikovanje sličnih imena – Sistem je u stanju da razlikuje imena koja slično zvuče. Ukoliko je akustička sličnost između imena prevelika, korisniku se nude alternative za izbor.
  • Web korisnički interfejs – Za funkcionisanje Voice Dial sistema ne zahteva se instalacija nikakvog dodatnog softvera. Sistemu se pristupa iz postojećeg web browsera (podržani su svi popularni browseri).
  • Korišćenje naprednih govornih tehnologija – Sistem koristi napredne sisteme za prepoznavanje i sintezu govora na srpskom jeziku.

Prednosti:

Prednosti VoiceDial sistema su u tome što se ostvaruje mogućnost rasterećenja operatera na centrali, a zaposleni ne moraju da znaju napamet lokal svakog kolege, kao ni brojeve telefona poslovnih partnera. Dovoljno je da se znaju njihova imena.

Spoljni pozivalac ne mora da zna broj lokala osobe koja ga zanima, može da izgovori samo njegovo ime, ili naziv odeljenja.

VoiceDial sistem se može koristiti i samo za dobijanje informacija o broju telefona, a ne obavezno i za pozivanje.

Korisnik ne mora da zna puno ime i prezime kontakta. Dovoljno je da izgovori bilo koji deo u nazivu kontakta i sistem će mu ponuditi sve raspoložive alternative.

Za demonstraciju sistema možete pozvati naš broj +381214750204 i izabrati opciju 1 nakon čega je potrebno da izgovorite ime nekog od zaposlenih ili naziv odeljenja (na primer: Vesna, Marko, Jovana, Tanja, marketing, anrider, tehnička podrška).

Govor

Govor predstavlja osnovni način komunikacije među ljudima.

Govorom čovek prenosi svoje misli i osećanja drugim ljudima na daleko složeniji način nego što to čini ijedna druga životinjska vrsta pa je zato i njegov vokalni aparat najsloženiji...

Pročitajte više

ASR

Automatic Speech Recognition

Automatsko prepoznavanje govora (ASR) spada u najveće tehničke izazove savremenog doba i već više od pola veka zaokuplja pažnju istraživača širom sveta...

Pročitajte više

TTS

Text-to-Speech Synthesis

Sinteza govora na osnovu teksta (TTS) je najstarija govorna tehnologija, i njeni počeci sežu još u 18. vek, kada su se pojavile prve "mašine koje govore"...

Pročitajte više

TTS Demonstracija

TTS demonstracija

ASR Demonstracija

ASR demonstracija


AlfaNum d.o.o.

Krajiška 41, 21132 Petrovaradin

Prodaja: +381 64 0550184
Podrška TTS: +381 66 8095758
Podrška ASR: +381 66 8096324
Administracija: +381 66 8094467