- Detalji
Govorne tehnologije:
Program za osobe sa invaliditetom:
-
Savez slijepih Crne Gore:
Audiomemo registrofon:
-
Fond za protivpožarnu zaštitu, Novi Sad:
-
Dom zdravlja Sopot
-
Aerodrom Morava, Lađevci
-
Elektroprivreda Kragujevac
-
COCC, Beograd
Govorni automati, pozivni centri i PBX:
-
Komunalna policija, Podgorica
-
Macros, Obrenovac
-
Studio Spiker, Beograd
-
MB mobile, Novi Sad
-
MVP konsalting, Novi Sad
-
Marketinška agencija GPSG Team, Beograd
-
Udruženje Roma "Amaro Tan", Beograd
-
SBA SG d.o.o. Brčko, BiH
-
Step Radio, Bjeljina
-
Stojić company d.o.o., Bjeljina
- Detalji
VoiceDial je sistem koji uspešno zamenjuje telefonskog operatera na centrali. U pitanju je potpuno automatizovani sistem koji u komunikaciji sa postojećom telefonskom centralom vrši transfer poziva na odgovarajući lokal unutar organizacije ili ka okruženju. Može biti korišćen i od strane zaposlenih u organizaciji, ali i od spoljnih pozivalaca.
Korisnik sistema (zaposleni, spoljni pozivalac) koristeći svoj telefonski aparat poziva određeni predefinisani broj, na primer 99, nakon čega mu se javlja govorni automat sa pitanjem koji lokal, odeljenje ili osoba mu treba. Po izgovaranju odgovarajućeg imena ili broja korisnik se preusmerava na taj lokal.
Ukoliko, eventualno, postoji nedoumica između nekoliko lokala, sistem korisniku nudi alternative: nudi alternative, npr: "Pritisnite 1 za Petra Perića ili 2 za Petra Pevića".
Sve informacije o vezama između imena i brojeva telefona čuvaju se u internoj bazi podataka.
Mogućnosti:
- Integracija sa PBX-om – Voice Dial sistem se može postaviti kao lokal na bilo koju postojeću telefonsku centralu.
- Uvoz kontakata iz postojećih adresara – Sistem omogućuje unošenje svih kontakata u firmi na elegantan način, uvoženjem postojećeg imenika.
- Personalizacija imenika – Svaki zaposleni može da dodaje svoje lične kontakte. Za svaki kontakt može se uneti više brojeva telefona (fiksni, mobilni, privatni). To se može uraditi na više načina: uvozom kontakata iz svog Outlook-a, mobilnog telefona ili iz fajla sa kontaktima dobijenog na neki treći način. Naravno, postoji i opcija ručnog dodavanja kontakta.
- Razlikovanje sličnih imena – Sistem je u stanju da razlikuje imena koja slično zvuče. Ukoliko je akustička sličnost između imena prevelika, korisniku se nude alternative za izbor.
- Web korisnički interfejs – Za funkcionisanje Voice Dial sistema ne zahteva se instalacija nikakvog dodatnog softvera. Sistemu se pristupa iz postojećeg web browsera (podržani su svi popularni browseri).
- Korišćenje naprednih govornih tehnologija – Sistem koristi napredne sisteme za prepoznavanje i sintezu govora na srpskom jeziku.
Prednosti:
Prednosti VoiceDial sistema su u tome što se ostvaruje mogućnost rasterećenja operatera na centrali, a zaposleni ne moraju da znaju napamet lokal svakog kolege, kao ni brojeve telefona poslovnih partnera. Dovoljno je da se znaju njihova imena.
Spoljni pozivalac ne mora da zna broj lokala osobe koja ga zanima, može da izgovori samo njegovo ime, ili naziv odeljenja.
VoiceDial sistem se može koristiti i samo za dobijanje informacija o broju telefona, a ne obavezno i za pozivanje.
Korisnik ne mora da zna puno ime i prezime kontakta. Dovoljno je da izgovori bilo koji deo u nazivu kontakta i sistem će mu ponuditi sve raspoložive alternative.
Za demonstraciju sistema možete pozvati naš broj +381214750204 i izabrati opciju 1 nakon čega je potrebno da izgovorite ime nekog od zaposlenih ili naziv odeljenja (na primer: Vesna, Marko, Jovana, Tanja, marketing, anrider, tehnička podrška).
- Detalji
Govorni automati predstavljaju interaktivne aplikacije koje omogućuju čoveku da dođe do određenih informacija ili inicira određene aktivnosti putem govora. Govorni automati se intenzivno koriste kod telekom operatera, ali imaju primenu i u brojnim drugim kompanijama. Uobičajeno je da se u velikim preduzećima na telefon više ne javljaju ljudi, već se to prepušta govornim automatima. Automat može da ima unapred snimljeni sistem menija kojim se upravlja putem telefonske tastature, ali su za korisnike mnogo komfornija i efikasnija rešenja kod kojih sistem prepoznaje komande izdate glasom i na osnovu toga preduzima odgovarajuće akcije.
VoiceDial
Voice Dial je sistem koji uspešno menja telefonskog operatera na centrali. U pitanju je potpuno automatizovani sistem koji u komunikaciji sa postojećom telefonskom centralom vrši transfer poziva na odgovarajući lokal unutar organizacije ili ka spolja.
- Detalji
Koristeći AlfaNum-ov prepoznavač govora moguće je titlovati emisije na srpskom jeziku. Trenutno se ova tehnologija može primenjivati kad uz emitovani materijal postoji prateći tekst. Sistem upoređuje sadržaj tekstualnog fajla sa onim što je izgovoreno i vrši on-line sinhronizaciju. Sinhronizovani tekst se preko teleteksta prikazuje gledaocima koji to žele. Korisnici mogu biti nagluve i starije osobe, ali i drugi korisnici kojima to rešenje iz nekog razloga odgovara.
- Detalji
Slepi za korišćenje računara koriste tzv. čitače ekrana, koji im omogućuju i navigaciju po Internet stranama, pa i njihovo preslušavanje. Međutim, kvalitet govora u tom slučaju zavisi od sintetizatora na koji se čitač ekrana oslanja. AlfaNum je zahvaljujući visokokvalitetnoj sintezi govora na srpskom i drugim južnoslovenskim jezicima, jedini u mogućnosti da ponudi rešenje koje korisniku omogućuje potpuni komfor u pretraživanju Interneta putem govora na južnoslovenskom govornom području.
Rešenje je koncipirano tako da korisnik jednostavnim klikom na taster „Čitaj mi“ otvara plejer, koji čita sadržaj teksta na odabranoj stranici. Rešenje je prvenstveno namenjeno za čitanje vesti, i potvrđivanjem opcija „šta je najnovije“, odnosno, „šta je najvažnije“, korisnik skraćuje vreme pretrage vesti, što podiže efikasnost ovog informativnog servisa.
Treba istaći da, pored toga što je ova funkcionalnost od velike koristi slepima i slabovidima, ona pomaže i ljudima sa drugim tipovima invaliditeta. Osobe koje boluju od multiple skleroze i osobe sa dečjom i cerebralnom paralizom često nisu sposobne same da čitaju jer im to predstavlja izuzetan napor. Takođe, osobe sa disleksijom imaju teškoća u čitanju, kako u pogledu brzine čitanja tako i tačnosti, što utiče i na nivo razumevanja pročitanog.
Ozvučavanje sajtova pruža velike prednosti i svima ostalima, jer čovek u savremenom okruženju ima sve manje vremena i često je primoran da radi više poslova u isto vreme. Sada je moguće preslušavati odabrane vesti i uz to istovremeno obavljati neki drugi posao. Ozvučavanjem sajtova građanima bi se učinile dostupnijim i aktuelne informacije koje su neophodne za svakodnevni život, kao što su informacije neophodne za dolazak do potrebnih dokumenata (npr. izvoda iz matične knjige rođenih ili knjige državljana), informacije o stanju na putevima, servisne vesti iz javnih preduzeća...
Primere ozvučenih sajtova možete videti na: www.rtv.rs i www.rts.rs.